AKP’de üç ayaklı yeni strateji: İletişimdeki kör noktalar tespit edilecek!
1 min read

AKP’de üç ayaklı yeni strateji: İletişimdeki kör noktalar tespit edilecek!

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın erken seçime kapıyı kapatmasının ardından kulislerde AKP’nin üç ayakları yeni iletişim stratejisi konuşulmaya başlandı. Bu kapsamda, parti yönetimi öncelikle vatandaşla iletişim konusunda yaşanan ‘kör noktaları’ tespit edecek.

CHP Genel Başkanı Özgür Özel, 2 Mayıs’ta AKP Genel Merkezi’nde Erdoğan’ı ziyaret etmiş, Erdoğan da iadeiziyaretle 18 yıl sonra CHP Genel Merkezi’ne gitmişti. “Yeni anayasada uzlaşı” başlığını da gündeme getiren “normalleşme sürecinin” devam edip etmeyeceği merakla beklenirken, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin yaptığı yazılı açıklama sonrası gündem bir anda değişmişti. Son günlerde siyasette yaşanan yumuşama süreci şimdilik askıda kalırken, AKP 2028’e giderken hazırladığı üç ayaklı iletişim stratejisi ile bugüne kadar kalıplaşan bazı algıları rafa kaldırarak yeni bir süreç başlatıyor.

Hürriyet’ten Ebru Karatosun imzalı habere göre, bu kapsamda, kurulacak söylem çalışma grupları gündem oluşturacak ve akışı belirleyecek konular üzerinde duracak; partililer arasında söylem birliği kurulacak.

Yeni dönemde vekillerin gündem dışı, yerinden söz, sataşma, grup önerileri gibi başlıklarda her vesileyle konuşmaları sağlanacak ve basın toplantısı sıklıkları artırılacak.

Gündemde olan her konu hakkında parti görüşünü dillendirecek.

Vekiller ve yöneticiler, Erdoğan’ın uzun süredir sıcak bakmadığı televizyon programlarına aktif katılım sağlayacak. Partililer tartışma programlarına katılarak parti politikalarını ve güncel konuları değerlendirecek.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir